Skal du have ny hjemmeside eller webshop?
Jeg står klar til at hjælpe dig videre i processen, så du får den optimale webløsning til dig og din virksomhed.

favicon

Fra idé til endelig løsning

Uanset om du skal have en ny hjemmeside eller en ny webshop, så kræver det en masse planlægning, ressourcer, undersøgelser, kommunikation, kompetencer, tilpasninger og tests, før vi er helt i hus med din nye webløsning.

Derfor arbejder jeg kun med motiverede kunder, der ligesom jeg brænder for at få lavet en optimal hjemmeside eller webshop.

Jeg elsker at hjælpe, og jeg bestræber mig altid på at udføre det bedst mulige stykke arbejde, så du får det bedst mulige resultat.

Efter vi har haft en indledende dialog på mail eller telefon, er der nogle ting, jeg skal vide for at kunne give dig et tilbud på din nye hjemmeside eller dit nye webshop design.

Vi skal helst være forbundet på et af de sociale medier som LinkedIn eller Facebook. Send mig derfor gerne en LinkedIn-invitation eller en Facebook-anmodning, så vi kan følge hinanden.

Udfyld herefter nedenstående formular, så jeg har så meget information omkring dit projekt som muligt.

Når jeg har modtaget oplysningerne fra dig, kigger jeg det grundigt igennem og vurderer, om vi er et godt match for hinanden. Herefter modtager du et tilbud på projektet fra mig.

Jeg glæder mig til at høre mere om din virksomhed og om dit projekt.

Har du spørgsmål, så kontakt mig endelig her.

favicon

Hvis nogle af spørgsmålene nedenfor ikke er relevante for dig og din virksomhed, så springer du dem bare over.

  • Firmainformation

  • Generelle informationer

  • Hvad er dine vigtigste begrundelser for en ny hjemmeside eller webshop?

    Det er en god idé at opsætte nogle specifikke mål. Det gør det lettere at holde opgaven inden for rammerne. Og det sikrer, at vi alle arbejder i den samme retning.

    Nævn gerne målsætninger, som er målbare, specifikke, opnåelige og relevante.

    Med ovenstående in mente, hvad er så dine Top 5 forretningsbehov for dette projekt?

    F.eks: 20% forøget salg over de næste 6 måneder, 30% stigning i medlemsskaber det næste år, eller reducering af administrationsomkostninger med 15%. Indtast mål, som er relevante for dig.
  • Hvem er dine ideelle kunder?

  • Jo mere specifik du er, des bedre.
  • F.eks. Undersøge produktinformationer, finde løsning på et problem, få kontaktoplysninger, stille spørgsmål omkring services, priser mv.
  • Designkoncept

  • Hvad er dine forventinger til design og layout? Simpelt, medium, eller den helt store omgang.
  • F.eks. Sikre og i trygge hænder, inspirerede, på kanten og ophidsede (på den gode måde), at I er eksklusive og cool, imødekommende og hjælpsomme?
  • Hvordan ser succes ud for dig?

  • Husk, at rigtig meget kan lade sig gøre. Måske også det, du ikke lige har tænkt på, at WordPress kan håndtere. Så skriv endelig alle ideer og ønsker ned her.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Indkøbskurv
Scroll to Top